UHU-Linux

És lőn leírám bénázásaim. :) Jó szórakozást!

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Mese a bagolyról - hozzáértés, miegymás

2007.08.10. 21:00 | Kisvacok | 1 komment

Címkék: linux

Szóval a lényeg, hogy abszolút kezdő voltam/vagyok linuxos dolgokban, szóval nem leharapni a fejem, ha valami baromságot írok. :)

Egyébként az UHU-Linux (1.2) már régebben fel lett téve a gépemre, de eddig nem nagyon foglalkoztam vele, elvégre ott a jó kis Windows XP Professional, sajnos az viszont haldokolni kezdett (máskor eszembe se jutna a kényelmes kis oprendszeremet lecserélni). Amíg nincs újratelepítve, tuningolom a linuxocskámat, amire eddig egyébként évente kb 1x jártam fel.

Személyes vélemény: nagyon bírom a linuxot, csak annyi a kár, hogy sajnos sok olyan program nincs linuxra, amit én windowson használok. A pozitív oldala, hogy bár nem tudom hogyan és miért, de gyorsabb a net is, és vírusoktól is mentes vagyok. :) Amit még nem sikerült találnom: működőképes MSN, Skype és Limewire, de én nem adom fel...

A bejegyzés trackback címe:

https://uhulinux.blog.hu/api/trackback/id/tr34137175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

black bird 2008.05.20. 19:17:52

szia!
msnre uhu alatt amsn és pidigint célszerű használni:)
skype->kype
leszedni csomagban innen tudod: uhu.linux.hu/
bocs hogy megkérdezem jelenleg melyik uhut használod?(csak mert a 2.0 és a 2.1 alá van csomagból amsn meg a 2.0-ás uhuhoz van, skype az 1.2eshez is van csomagból)
uhu-t én 1.1estől használok most 2.1est használok és nincsen rajta windows
:)
Limewire is van linux alá .
amikor én kezdő voltam(aktívan 2 éve linuxozok folyamatosan:) ) akkor én is ilyen helyzetben voltam mint te szóval nem kell bepánikolni:)
azért vissza nézek ide még ha gond vann akkor nyugodttan szólj:)
süti beállítások módosítása